Vi kan - vi vil - vi tør - vi gør

Information Sportsklasser

Kolding Talents Sportsklasser

I sportsklasserne 7.-10. klasse får du idrætsspecifik morgentræning to gange om ugen, hvor det er trænere fra samarbejdsklubberne, der står for træningen. Der udbydes idrætsspecifik træning inden for bowling, pigefodbold, håndbold, tennis, brydning, golf, svømning og badminton såfremt der er tilstrækkeligt med talenter. Derudover udbydes der basistræning (fysisk træning) til store talenter inden for andre idrætsgrene, som skal søge via udtalelse fra specialforbund.

Se mere information: Sportsklasser på Brændkjærskolen (7.-10.) (kolding.dk)

Spørgsmål:

Du er velkommen til at kontakte:

• Teamkoordinator, Kolding Talent: Bjarne Henriksen Telefon: 79 79 75 19 Mail: bjhe@kolding.dk
  • Skolekoordinator, Brændkjærskolen: Thomas Bastius Kristensen Telefon: 21 37 73 15 thokr@kolding.dk

Find yderligere oplysninger på www.kolding.dk/talent eller på www.facebook.com/koldingtalent

Dokumenter mediebibliotek